Τρίτη 25 Μαΐου 2010
akrata b.c. vs panaxaiki b.c.
i akrata exase xtes stn patra kai auti tn pempti paizoume stn edra mas...oloi sto gipedo gia na voi8isoume tn omada mas...oi nikes eine 1-2 iper ts panaxaikhs kai ama xasoume xanoume kai to prota8lima..poli krisimo paixnidi
Δευτέρα 17 Μαΐου 2010
akrata-glaukos
i akrata pezei me ton glauko tn tetarti sts 8:30 sto kleisto gymnastirio akratas...olh i thira 0 ekei gia na ipostiri3oume tin omada mas se ena toso krisimo paixnidi , afou o nikitis pernaei stous telikous me tin panaxaikh...pame re akrata geraaaaaaaaaaa...!!!
Δευτέρα 10 Μαΐου 2010
akrata ole
i thira 0 ts akratas twra kai se istoselida etsi gia na goustaroume re paides!!!..akrataaaa mou se agapoooo opou kai an pezeis panta 8a se akolou8o!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

