i akrata pezei me ton glauko tn tetarti sts 8:30 sto kleisto gymnastirio akratas...olh i thira 0 ekei gia na ipostiri3oume tin omada mas se ena toso krisimo paixnidi , afou o nikitis pernaei stous telikous me tin panaxaikh...pame re akrata geraaaaaaaaaaa...!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου