pws 8elete na onomastei h 8ura mas yia tn nea a8lhtikh periodo?

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

akrata-glaukos

i akrata pezei me ton glauko tn tetarti sts 8:30 sto kleisto gymnastirio akratas...olh i thira 0 ekei gia na ipostiri3oume tin omada mas se ena toso krisimo paixnidi , afou o nikitis pernaei stous telikous me tin panaxaikh...pame re akrata geraaaaaaaaaaa...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου