pws 8elete na onomastei h 8ura mas yia tn nea a8lhtikh periodo?

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

akrata ole

i thira 0 ts akratas twra kai se istoselida etsi gia na goustaroume re paides!!!..akrataaaa mou se agapoooo opou kai an pezeis panta 8a se akolou8o!!!

4 σχόλια:

  1. akratara reeeeeeee!!!!!!!!thn kiriaki 16-05 pezoume me ton ikaro lakopetras gia ta playoff tou podosferou sto pampeloponisiako stadio...oloi ekei gia na stiri3oume thn omadara mas!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaaa kai mn 3exname thn tetarth 12-05 stis 8.30 akrata-glaukos playoff mpasket....

    ΑπάντησηΔιαγραφή